Passat på att packa

Har ledig förmiddag idag, börjar inte skolan förrän vid ett.
Så jag passade på att åka till stallet och packa ihop mina saker inför tävlingen. Har putsat sadel, stövlar och träns och packat ner alla andra saker som är bra att ha ;)

För i eftermiddag kommer jag inte ha så himla mycket tid. Slutar skolan ganska sent, så jag får skynda mig till stallet. Där ska jag rida lektion vid kvart i sju (och göra iordning hästen innan såklart). Och innan det ska jag klippa en häst, gärna bada min häst och knoppa med.. och fixa lite allt möjligt. Så om jag skulle ha packat med hade det blivit lite stressigt. Nu går det ihop sig iallafall :)
Soccan får vila, för hon brukar gå bäst om hon får stå dagen innan tävling.

Hennes hagkompisar var inne i stallet för de skulle ridas, så hon stod och vid grinden och saknade dom..
Men hon var lite glad eftersom hon har ett jättefint täcke ^^ haha

otroligt charmig bild x)
hennes öron lever sitt eget liv som vanligt

och sen när hon har ruskat färdigt åker alltid öronen bakåt i nån sekund och tungan ut x)
haha



Kommentarer
Postat av: linda

åh! gud så fint täcke! vart har du köpt det någonstans? :)

2010-10-08 @ 20:59:40
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

Va söt hon är :D täcket också xD

2010-10-08 @ 21:02:21
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0