Svar på kommentarer


KBF, Kalmarbygdens Fältrittklubb. Soccan står där och jag typ "bor" där. Jag rider lektionshäst då och då och rider lektion då och då :)






Nej det gör jag inte. Jag brukar smörja när jag tycker att det behövs. Hade kanske gjort det om jag inte hade haft brunt läder (det mörkas ner lite för varje gång man smörjer) för vill behålla nyansen på lädret. Sen tycker jag att det lätt bli en "kletig" känsla som jag inte gillar, om jag smörjer för ofta.
Men sen får man ju inte göra det för sällan och låta hästen gå med smutsiga grejor!
Men någon gång i veckan +när det blir extra smutsigt tycker jag är lagom ;)

rent och fint ska det vara(y)



Tack :D Det är köpt på Hööks. Men finns inte att köpa där längre..



Det heter Diffus Glöd. (i mitt ps iallafall) ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ponnyliv.devote.se har skrivit åsikter om hur du rider, fast det är rätt bra åsikter :)

2010-10-09 @ 21:56:46
Postat av: Anonym

är inte soccan din egna? :):)

2010-10-09 @ 23:32:30
Postat av: sanna

är de ditt schabrak och luva på första bilden?:) jättefint iaf!:D

2010-10-10 @ 10:06:33
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0