Åt helvete

Igår (fredag) blev det inget bloggande, dels för att jag inte hann och dels för att jag var på sjukligt dåligt humör efter ridningen :(

Helt åt helvete gick det. Hon hade väl antagligen träningsvärk sen dagen innan..
Jag hade iallafall förberett mig på ett mysigt, kort pass utan större krav i skogen. Mina fina rosa gummistövlar hade jag på mig också.
Soccan lyssnade varken på framåt eller bakåthjälper, var inte mjuk någonstans, la till och med tungan över bettet :o Hon bara låste hela sig på något sätt. Hon hade iallafall bestämt sig för att bara göra det som hon ville, inte som jag ville.

Och jag som bara tänkte att vi kunde mysa lite :/ 

Detta inlägg förtjänar inte ens en bild. Nej fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0