Ibland har man allt bra flyt

Hade planerat att sätta mig och plugga matte nyss. Men så slog det mig att jag skulle kolla mejlen, utifall lektionen imorrn kanske var inställd. Bara för säkerhets skull liksom.

Och tror ni inte att den var det med :D:D:D

Så galet bra!

Jag fattar seriöst inte alls Matte B.. haha x)
Min supermattehjärna har brutits ner under gymnasietiden.
På högstadiet så låg jag före i boken och hade Mvg.. och nu liksom, haha, fattar inget alls. Det måste vara nån kemialie i matteboken som manipulerar min hjärna.

opassande bild på mig, men whatever

foto: sofia törnqvist


Kommentarer
Postat av: Alicia

Riktigt fin och intressant blogg! :) Jag undrar om du möjligtvis är intresserad av ett länkbyte? :)

2010-09-13 @ 11:07:44
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/
Postat av: Louise

Läste MatteB under vårterminen i ettan... ingen i klassen fattade någonting! xD vi fick sätta in extralektioner och så så att vi skulle klara av nationella x) Fick en aha-upplevelse lagom till det och lyckades få VG vilket är typ samma sak som MVG när det kommer till MatteB ;D

2010-09-13 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0