Iväg till stallet som vanligt

Nu ska jag iväg till stallet för att hitta på något med pålle.
Tror det blir longering om det finns plats på någon ridbana :)

Har fått ponnysarnas plaketter med så ska sätta upp dom.
Kanske klipper någon behövande liten ponihest också? 
Eller tar med kameran och fotar något intressant?

Får se vad som händer helt enkelt.

inlägget får prydas med den absolut bästa ponnyn<3
hon fick låna mitt blåa scapa till klubbhoppningen, sötan, jättefin blev hon ^^
(och vem gillar inte min absolut bästa, noggranna, snygga redigering, haha, jag är bäst. underbart fint) x)


Kommentarer
Postat av: Josephine

åh vernesa! har du tid o lust kan du ju alltid skicka några om de blev några bra :)

2010-09-30 @ 20:19:04
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0