Longera

Longerade Soccan i ca 45min.
Hon tyckte nog att det var lite konstigt/jobbigt för hon stönade ibland och fick nåt ryck när hon skulle galopperna, typ stannade och stampade i marken x)
Men hon var riktigt fin emellanåt och trampade på bra.
Det är nog nyttigt för henne, så ska försöka att göra det regelbundet i fortsättningen. 

Men ska köpa en egen gjord och inspänningar tror jag, det är inte optimalt att låna varje gång..

Någon som har tips på en bra longergjord? (gärna i läder, billig, fast inte helt kass kvalitet)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hööks har ett helt kit för 800 kr! :)

2010-10-01 @ 06:23:44
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hööks har bra produkter.

2010-10-01 @ 08:17:48
URL: http://jjshastliv.blogg.se/
Postat av: clara

jag brukar longera med pessoainspänning, då sätter dom under sig ordentligt och spänner in sig själva :) fick jättemycket hjälp av det på min förra ponny:)

2010-10-01 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0