Soccan 15 september

Kom på att det bara är en vecka till dressyrtävlingen med Soccan..
Så jag tänkte att det kanske skulle vara smart att rida ett riktigt seriöst dressyrpass.
Lite liknande som på en dressyrtävling, som med framridning och sen själva programmet.


Skrittade och travade fram i skogen. Var otroligt noga med övergångar och att hon var mellan mina skänklar.
Dock spände hon sig en hel del och blev tittig.. Men herregud vad hon lyfte på benen :o Om hon skulle kunna ha det steget, fast på banan och avslappnat, då vore jag nöjd. haha

Men iallafall så var hon jättefin i ridhuset!
Jobbade på bra i princip hela tiden, gick inte emot ena skänkeln som hon har gjort tidigare, var avslappnad, gick i en lagom form och var inte alls särskilt tjafsig i munnen ^^ Och det som var lite extra bra är att jag kunde pressa henne utan att hon surnade ihop (y)

Det var det bästa hon har gått på riktigt länge :D
Så det känns bra inför nästa helg. 
(just nu iallafall, det hinner nog ändra sig arton gånger)

Åkerbo, i somras




Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså det är lite jobigt att läsa om era ridpass x) antingen går det jättebra eller om det inte gör det så har du tillräckligt med tålamod för att vända det till ngt poitivt ;)

keep it up! du är en stor inspirationskälla!

2010-09-16 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0