Soccan 2 september

Idag var hon verkligen super! Om allt fortsätter i denna stilen så kommer det inte bli någon match att få igång henne igen.

Jag skrittade och travade fram i skogen. Där var hon lite på spänn och slappnade bara av bitvis för att hon var "tittig". Men hon bjöd ändå på och tyckte att det var roligt. (lite för roligt) 

När jag redan hade henne på bra humör så tänkte jag att jag går in i paddocken och jobbar lite, annars hade jag varit ute i skogen en dag till.
Men hon var så himla fin när jag red ^^ Jag kunde sitta tillbaka henne, hon jobbade på när jag bad henne, det gick att öka och minska, hon vilade på steget, var vaken på mina signaler, gick avslappnat men ändå på G, tog övergångar jättebra och var bara positiv nästan hela tiden.
Fast ibland så blev hon lite för pigg och stark x) Men det gör inget, inget alls faktiskt. Jag är bara glad att hon är glad. Det är sån skillnad mot i somras, då jag nästan fick banka till med skänklarna ibland för att hon skulle gå fram.. Och då bjöd hon ändå inte fram till kontakt, utan gick mest och slöade.

Så jag är happy happy nu :D
äntligen känner jag igen min ponny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0