Soccan 26 september

Soccan fick vila idag



Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!

jag har en häst som är svår att ha gå på bett, just nu rids han på hackamore, men det g år inte, för om jag lättar i handen sticker han, och om jag håller i tygeln så drar han ner huvet och har nästan mulen på bringan! han har innan gått på pessoa men det funkar inte, han tar bara bettet, och lyssnar inget alls, kommer inte ner på tygel utan går bara som en åsna.. har du nått tips om vad jag kan testa för bett? Han är pigg och har väldigt lätt försej att ta bettet och sticka. Snälla svara i ett inlägg, för jag ahr inte någon blogg!



tack på förhand! emelie :)

2010-09-27 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0