Schemat imorgon

Imorgon blir det en ganska lång dag tror jag.. Men rolig!
Det som står på schemat är:

-Bada Soccan eller åtminstone borsta henne supernoga. På kvällen har vi tid för Equiterapeuten och då får hon ju lov att vara ren :) Ska dessutom till ett annat stall och då vill man göra ett gott intryck. Idag hade hon haft roligt i hagen och rullat sig.. Så det är lite att jobba på.
Jag tänkte testa nya koppartonsschampot :D

-Tvätta Nicos ben med hans stora hovskägg.. De är varken vita eller fina för tillfället. Tror jag får hjälp av Sofia med det ^^
Sen knoppa, borsta och ta bort kissfläckarna.

-Bada en del av Bambi som Sofia ska tävla på söndag. Han har också mer än roligt i hagen ;)

-Smörja Nicos prylar och kanske Soccans om det behövs.

-Rida eller åka med Soccan till ET-besöket :)
Jag kanske rider dit och så får hon åka transporten hem. Det ligger trots allt bara uungefär två kilometer bort. Känns lite konstigt att åka transporten för tre minuter. (fast det är huvudleder och bostadsområden på vägen)
Vädret kanske får bestämma.

Idag har vädret verkligen varit knäppt. Ena stunden sol och supervarmt, sen hagel, sen ösregn och sol samtidigt, himlen har skiftat i klarblått och bäcksvart, nu blåser det som om det vore storm..



Kommentarer
Postat av: Linnea Hovander Lindquist

Jag vet iofs inte var du bor men nere i Skåne är det full storm och strålande sol i ena sekunden, sen regnar det lite och sen blir det sol igen x) Man måste juh bara älska April där alla årstiders väder kan finnas med på samma dag :)

2011-04-08 @ 23:21:36
URL: http://linnealindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0