Sockertopps plan en vecka framåt

Så länge tills vi åker till Gamleby och Sharpman är planen som såhär:

-Idag åker jag och köper en svanskappa och ludd på Hööks. (den jag har haft innan är inte min)
Den får hon gå med i en vecka tills vi åker och kollar sadel.

-På onsdag kommer Anna från Annas hästshop och kollar på den sadeln jag har (det bestämde vi i helgen..)
Hon tror inte riktigt på att min sadel inte passar känns det som och hon ville se soccan igen för att veta vad vi pratar om. Det skadar ju inte att hon kollar, eftersom hon ville det, gratis dessutom, även om det troligtvis inte blir en sadel från henne..

-Vi ska inte tillbringa så värst många pass i paddocken eller ridhuset de följande dagarna, utan göra lite annat.

-Det blir något mer longeringspass innan eller i helgen

-I helgen är det dags för våran årliga maskeradhoppning, då får nog Soccan studsa runt på någon liten klass iallafall ;)
(har dock inte kommit på vad vi ska klä ut oss till ännu)

Någon som har en bra idé om utklädnad? :D
Inte något som man måste sy en massa och greja, men något annorlunda och lite småroligt.


Kommentarer
Postat av: Emelie D

leopar aktigt.animo har kmt med spindel aktigta ridbyxor.du kan klä ut dej & soccan till ngn kände artist elr ngt

2011-04-18 @ 15:25:47
Postat av: Frida

Hahaha, cool den där "fotbolls outfiten" va! ;)

2011-04-18 @ 16:22:18
URL: http://litenryttare.blogg.se/
Postat av: Maja

Du får väll göra som Malin Baryard gjorde och strippa :D haha

2011-04-18 @ 20:11:49
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahh den gröna X)))))))

2011-04-19 @ 08:39:15
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0