Svar på fråga

Anonym om Scapaschabrak Säljes:
Förut skrev du att du älskade orange utrustning har du bytt åsikt eller? För nu säljer du ett orange schabrack...?!

Svar:
Jag kan förstå hur du menar.. Det kanske verkar lite lustigt, haha.
Men jag vill ha orange utrustning i en mer "klar" orange nyans.
Tycker inte riktigt att denna nyansen på det schabraket jag ska sälja, passar till varken Soccan, mig eller nya sadeln.


Alltså- jag gillar orange och jag gillar schabraket, men inte just detta till mig och Sockertopp.


Detta som jag skrivit om tidigare, tycker jag passar lite bättre :)
(har ju dock inte bestämt att jag ska köpa något ännu)



Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar det nya Scapat med vit passpoal, har suttit och lurat på det länge :P

Men jag ÄLSKAR det svarta med orange passpoal! Liksom så där diskret orange.

2011-04-28 @ 23:12:50
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: saga

hej! säljer du scapa schabraket? vilken storlek? hur mycket kostar de? :) maila mig gärna om du inte har sålt det!

2011-06-01 @ 07:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0