Fotofeber

Jag är sjukt fotograferingssugen! Vill ta kort på någon som rider, kanske hoppar eller rider på något fint naturställe.. gärna något annat än dressyrtävling, haha ^^

Sen så är jag sugen på att bli fotad också, med Soccan då ;)
På söndag är det maskeradhoppning, så då lär det väl bli lite bilder iallfall.
Men jag skulle vilja ha lite dressyrbilder också.. hm


Just det :D jag har kommit på vad jag och Soccan ska klä ut oss till på maskeradhoppningen!
Det blir något ganska enkelt och säkert vanligt, men jag är pepp på det, så varför inte liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan fota dig någon dag nu på lovet! Sög bara till när :D (jag har blivit kär i din kamera...) Hehe

2011-04-20 @ 07:08:57
URL: http://sofiiahagstroms.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Åh, du kan få fota mig och Frasse idag, tänkte ge mig ut på slingan och lite runt bland hagarna och så.

2011-04-20 @ 08:11:42
Postat av: Melinda

Hejsan, prova att rida med handsfree med musik och koncentrera på hur du rider. Ignorera hennes fel och beröm när hon går som du vill. Ge inte upp, musik brukar vara peppande.

2011-04-20 @ 11:07:37
URL: http://melindaanilsson.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hejsan, prova att rida med handsfree med musik och koncentrera på hur du rider. Ignorera hennes fel och beröm när hon går som du vill. Ge inte upp, musik brukar vara peppande.

2011-04-20 @ 11:07:52
URL: http://melindaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0