Varför min utrustning?

CL om Ridstövlar Säljes!:
Varför har hon dina boots på 3'e bilden och din sadel och stigbyglar på 4'e bilden??
Bara nyfiken^^

Svar:
Det är hennes egna boots, hon har likadana som mig :)

Sadlen hade hon för att Bambis (hästen hon red) sadel inte är den bästa till hoppning.. Den är nästan lite dressyrinriktad(?), inte särskilt rolig att hoppa i iallafall. Vi testade att lägga på min sadel bara för skojs skull och den passade, så hon red i den när hon skulle hoppa på kvällen. ^^
Stigbyglarna är ganska logiskt att dom "hänger med sadeln" känner jag. Hon fick iallafall välja mellan de guldiga jin elle de röda, eftersom det var dom jag hade i stallet. Hon tog de röda och matchade med resten av outfiten ;)

www.sofiiahagstroms.blogg.se


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! SUPER BRA BLOGG ALLSÅ!! Läser den typ varje timme. hehe Men en fråga: Rider du Tiara något nu?? Kram!

2011-04-15 @ 06:54:52
Postat av: Sofia

Hihi, jag glömde säkert att säga tack för lånet; så här får du det: Tack så jättemycket för att jag får låna dina fina saker! ^^

2011-04-15 @ 06:58:39
URL: http://sofiiahagstroms.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snyggt matchat! Jättesöt häst.



/Matilda, www.hobbyryttarnas.blogg.se

2011-04-15 @ 10:38:01
URL: http://hobbyryttarnas.blogg.se/
Postat av: CL

Okej , tack för svaret :D

2011-04-15 @ 14:49:10
Postat av: K J L ! =D

fina bilder :D

2011-04-15 @ 20:07:03
URL: http://kjl.blogg.se/
Postat av: linn

vilken storlek har du i dina röda boots. grymt bra blogg.

2011-04-18 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0