Besök på Börjes

Vi åkte en sväng förbi börjes i Tingsryd på vägen hit. Hittade en del fint, fast det mesta jag ville köpa var till cabi och det kändes väldigt jobbigt att gång på gång behöva påminna sig själv om att han bara ska stå i box.. Hittade lite som jag ville ha till soccan också, några snygga eskadronschabrak och dressyrskydd med ludd, men jag var inte på humör helt enkelt och hela situationen kändes konstig och jobbig. Även att det var roligt på samma gång. Men jag har bestämt mig för att inte gräva ner mig allt för mycket.. Försöka iallafall. Det finns ändå inget jag kan göra åt saken nu ändå och det blir definitivt inte bättre av att jag deppar ihop. Fast.. Det är lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Lider med dig, varför måste just det här hända? :'(

2011-08-10 @ 00:34:12
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: klara

Usch det är så otroligt tråkit när sånt här händer, men man får förska tänka på det från den ljusa sidan, det svåra är att hitta den ljusa sidan... Men allt händer av en anledning, jag vill iaf tro att det gör det! :)



(känner att jag typ kommentar bombar din blogg nu, så kan det gå;) )

2011-08-10 @ 00:39:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

hur kunde cabi få hovbensfraktur?

har han typ råkat kliva på en sten eller något?

tyckte det var lite konstigt när du först red och det kändes jätte bra då, men hoppas att det blir bättre snart iaf!

2011-08-10 @ 10:14:20
Postat av: Sandra

Förstår hur du känner dig, man vill inte deppa ihop men ibland är det så himla svårt att låta bli. Det enda du kan göra nu för att få det att kännas lite lättare är att vara glad att det går att göra någonting åt saken, så du inte är tvungen att ta bort honom.



Jag vet hur du känner dig och skänker mina lyckoönskningar till dig, ännu en dag! ;)

2011-08-10 @ 10:38:40
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt när sånt händer. Men dom där 4 månaderna kommer säkert gå snabbt.



Kan ju passa på att ta långa ryktstunder med honom, massera etc. eller kanske snickra ihop en namnskylt, finns massa saker man kan göra, bara man ser saker possitivt :)

2011-08-10 @ 10:48:24
URL: http://goldponnyn.blogg.se/
Postat av: Berta K

Åhh, då skulle du kunna se mig ju ;(

2011-08-10 @ 13:51:48
URL: http://horzeteam.blogg.se/
Postat av: Nytt i ridsport!

Usch, så himla tråkigt med Cabi. Men en vän till mig sa en väldigt vettig sak när något liknande hände hennes häst; att dom är just det - hästar - och man får vara beredd på att sånt kan ske. Som du säger så kan man inte gräva ner sig utan ta dagarna som dom kommer.



<b>Vill ni veta vad som händer inom ridsporten? De senaste resultatlistorna eller nya kollektioner som lanseras? Ridsportnytt är en nystartad (!) blogg, med fokus på de stora stjärnorna!</b>

2011-08-10 @ 16:29:04
URL: http://ridsportnytt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0