En tisdagskväll

Tog en till sväng till stallet nyss. 
Hälsade på nya pållen, pratade med Soccan och Cabi, ryckte några centimeter på lilla fröken Tiaras man och putsade på Daisys träns som jag köpte till henne i somras. 
Tänkte klippa någon ponny, men tror inte att det var någon "ledig" som hade tid för klippning, utan de var på lektion de flesta.

Alltid mysigt i stallet ^^

Jag sitter vid familjens relativt nyinköpta stationära dator för första gången.. Tangentbordet är helt lustigt, så jag har säkert stavat en massa fel för att jag inte kan skriva ordentligt med detta x)
Men skärmen har vi haft länge och den är bra mycket bättre och större än på min lilla bärbara.
Och i och med att datorn är nyinköpt, är den snabb som vinden. Den gamla var som en snigel. Min dator blev en snigel för några dagar sen (i samband med att mitt säkerhetsprogram gick ut och förnyades) och det var därför jag gjorde viruskollen igår.
Så kanske lär sitta här några gånger nu när den är snabb och bra. Tangentbordet får jag leva med.
Dock finns det inga bilder här och jag har inte min hårddisk inkopplad just nu.. Få springa och hämta den sen ;)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej igen sara! tyvärr kunde jag inte ha JW byxorna i 30 :( de satt perfekt i en storlek större, var lite det jag var rädd för tyvärr! hoppas du får dem sålda :)

2011-08-30 @ 21:09:08
Postat av: emma

bor du på en ridskola/har dina föräldrar en ridskola eller vadå? hänger inte riktigt med =)

2011-08-30 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0