Lite planering

Såhär kommer min vecka att se ut fram tills söndag:

Det som ska göras som inte har någon bestämd dag är att leta efter ett snyggt dressyrschabrak + träns.
Är också sugen på att fotografera någon om det är fint väder ^^
Pussa på Cabi gör jag varje dag.
Och så ska bloggen fixas om jag får tid och lust till det.

Idag
Rida dressyrlektion med Soccan i tävlingsgruppen.
Posta paket med saker som jag har sålt.
Fota och göra iordning fler saker som ska säljas.
Ev. titta efter ett dressyrträns.

Torsdag

Soccan får en lugn dag, kanske bara går en promenad med henne.

Fredag
Träning för Pia med Soccan

Lördag
Ingen anig om vad jag ska hitta på ;) Rida Soccan iallafall.

Söndag
Vara funktionär på klubbens dressyrtävling.
Rida Soccan när det finns tillfälle. Tänkte klättra/rida ut om vädret vill det.



Kommentarer
Postat av: lisa

Hej, ursäkta om jag frågor men går du i skolan??

Älskar din blogg :D

2011-08-24 @ 15:11:11
Postat av: Maria Larsson

Du får mer än gärna fota när Frasse kommer hem och släpps i hagen! Kan bli lite hopp och skutt... nån gång under lördagen blir det.

2011-08-24 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0