Myggfajt

Provade nya bettet på Soccan, fast jag vet inte, det var nästan för snällt, fast vi var ute i skogen där det var en miljon myggor som hon hatar och då blir hon alltid stark. Men ska ge det några fler chanser och testa att sätta tyglen på lite olika sätt och så :)
Hon var iallafall som ni kanske kan räkna ut, vääldigt pigg, höll på och dumma sig med att vara "rädd" för allt, haha, flög iväg några gånger, samtidigt som hon var stark.
Myggor är inte hennes grej, då blir hon tossig.

Fast det var ändå lite roligt, hehe. Det är kul när det är lite liv i hästarna och de inte bara går som maskiner ;)


Kommentarer
Postat av: linneafalk

Så fin!!



SV: jaa , eller om du kanske bara filmar dina egna ? =D älskar din filmer! kram

2011-08-17 @ 22:25:25
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: amanda

Nu kommer jag antagligen låta som värsta "jag vet allt" men tänkte bara tipsa om rakt kimblewick med tungfrihet. Det är ju egentligen lite snällare i sig iochmed att det är rakt, men har hört att bett såsom kimblewick och pelham tex ska vara raka. Och det blir ju mera stabilt i munnen och därför kanske hon skulle trivas bättre på ett rakt?



Egentligen har jag ju ingen aning om hur hon känns, så tro inte att jag försöker leka duktig.. Bara en fundering/ett tips :)

2011-08-18 @ 03:06:58
URL: http://minridtravare.webblogg.se/
Postat av: vendela :D

bara jag som inte fattade vad de var för bett ? x)

2011-08-18 @ 11:06:13
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0