SÄLJES

Frakten ingår i alla priser!
Vid intresse mejla mig: [email protected]

Förbygeln och sadelgjorden kan bytas mot dressyrschabrak till lika värde ;D

Pikeur kavaj, Skarlett

Strorlek 160
Marinblå med silverknappar och svart sammetskrage.
Dragkedjor vid fickorna och i sprundet där bak (går att ha öppet eller stängt)
Säljes då den inte passar min kroppsform.
Ser ny ut!

1000kr




SÅLD!
Lädergjord, Capone, 120cm

Svart med dekorsöm och mässigspännen
Fint skick

260kr



SÅLD
Förbygel m. martingal, Capone

Storlek ponny, men är som en cob. (passar kraftigare D-ponny eller liten häst)
Svart med mässingspännen.
Begagnat skick, spännena har blivit halvfula med tidens gång, därav priset.

160kr SÅLD



Kommentarer
Postat av: Daniela

Åhh, jag blev jätte sur i dag :)

Älskar din kavaj (som du tävlade senaste dressyr tävlingen i) och jag hittade en exakt sån på rea :)

Så var det SÅKLART tvunget att vara en storlek större än jag har - suck! :)

2011-08-24 @ 17:47:17
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0