Två nya kategorier - en bort

Jag har gjort två nya kategorier som ska ersätta en Ridpass-kategorin.

Soccan - Secret Star

Där finns alla ridpass med Soccan och ska försöka få in lite annat om henne där med så småningom.

Ridning av andra hästar
Inte så svårt att lista ut vad som finns här kanske. Där kommer alla inlägg om när jag rider andra hästar än mina egna finnas med.

Håller på och sorterar inläggen.. Det tar sin lilla tid ;) Har gjort klart inläggen där för detta året, ska nu ta tag i resten. Kanske inte gör allt idag.
Men om ni ser att det är något inlägg som ligger i fel kategori, bara hojta till.
När alla inläggen är på rätt plats, kommer jag ta bort Ridpass-kategorin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0