Mina jodphurs

cornelia om Inte brist på saker att göra här inte:
Vill verkligen veta vart du köpt dina skor! :)

Dom är köpta på Hööks, kostar 549kr.
Supersköna och fakstiskt snygga. Passar mina fötter bra. Är inte tunga, utan smidiga som ett par gympaskor.
Dock är det väl ingen superkvalitet, då dom mörknar i färgen ganska rejält på vissa ställen, blir veckiga osv. Men det är ju inte några stallskor, utan ridskor i tunt läder vi pratar om, så det beror på hur man använder dom, hur länge man vill att dom ska hålla sig fina ;)
Men dom är verkligen värda pengarna enligt mig.



Kommentarer
Postat av: Alva

Hej!!

Jag behöver stoooooor hjälp!

Hur lägger man in musik, i filmer man gör (windows live moviemaker eller vad det heter)

Helst skulle jag vilja att du typ la in bilder och visade ordagrant hur man gör!

Suuuuper snäll vore det,

//Alva



PS!

Älskar din blogg! :D<3

2011-08-21 @ 20:29:55
URL: http://photosandstuffs.blogg.se/
Postat av: 'vilmabrandt'☆

fin blogg! vacker häst på bilden (du med!) kram!

2011-08-21 @ 20:45:20
URL: http://madeleineovilma.blogg.se/
Postat av: ebba

jag har ett par likadana fast svarta, jätte sköna från första början. som du skrev är det inga direkta stallskor utan mer som ridskor ;)

2011-08-22 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0