Hissad av Lisa

Blev hissad av Lisa (ponnyochryttare.blogg.se) nu ikväll, superkul!
Tack så mycket :D

Och jag kan inte annat än flagga för AB-stövlarna jag heller ^^ För dom är verkligen jättesköna.
Super till hoppningen där man har kortare läder, eftersom skinnet högst upp är mjukt så får man inget onödigt skav i knävecken.
Dessutom är de himla snygga och det skadar ju inte precis? ;)

Jag köpte mina på mässan förra året och de var faktiskt ett rent impulsköp.
Som jag sa förut. Det är impulsköpen man blir nöjdast med!



Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Stövlarna är supersnygga! Vad gav du för dem? :)

2011-02-13 @ 08:20:56
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Julia G

Ja, de stövlarna är sjukligt snygga, undrar samma som ovan, vad gav du för dem?:)

2011-02-13 @ 10:23:37
Postat av: Anonym

hvor kjøpte du AB støvlene, og hvilken pris?

2011-02-13 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0