Hoppning på Rhona

På framridningen fokuserade jag bara på att få henne fram för skänkeln och bra i sidorna.
Fick igång henne ganska snabbt i början, men sen så la hon i handbromsen.. haha
I vilket fall så var galoppen inte som jag ville ha den. Hon gick framåt men det var liksom en falsk framåtbjudning emellanåt. Hon kändes lite trött, men jag vet inte om det berodde på något särskilt. 

Eller jo. Så fort vi kom in i stallet så kissade hon superlänge, det kan ju hända att hon inte riktigt ville för att hon gick och var kissnödig hela lektionen? ;)
Eller så red jag som en kratta.

Fick till en del fina språng iallafall :D 
Alltså, det var väl ingen större katastrof, men det hade kunnat vara bättre. 


Banan:

1 & 2 - två-studsar på långsidan
3 - Sockerbit
4 - Oxer
5 - räcke
6 - Svinrygg
7 - tvåstuds
8 - sockerbit
9 & 10 - två-studsar på långsidan
11 - svinrygg
12 - tvåstuds

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja det visste jag med men det 'r ju dom nya knapparna och den nya dragkedjan så det är därför :D

2011-02-18 @ 08:03:19
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0