Soccan 11 februari

La ut bommar i ridhuset att rida över, ungefär som på min fina ritning:

Red på många olika sätt över de tre bommarna på medellinjen, tex en åttvolt, vanlig volt, fyrkanten, bytte galopp osv.
De fyra bommarna är galoppbommar.

Det gick inte så särskilt bra.. Eller stundvis så klaffade det. Men oftast var både hon och jag väldigt okoncentrerade och jag var ganska slarvig..
Hon slappnade inte riktigt av, för det blåser storm ute och det kändes ungefär som om ridhuset skulle rasa ihop.
Pappa filmade, så jag tänker inte analysera och greja för mycket, utan ni får se själva :)
Gjorde en stretchingfilm också, har ingen aning hur den blev ännu, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0