Soccan 14 februari

Hoppade studs med Soccan idag!

Det gick väl sådär.. hon kändes ganska framtung och tog inte alltid framåtdrivande hjälper. 
Dock är det det jag är sämst på när jag rider Soccan, att rida igång galoppen. Jag vill liksom alltid ta i henne trots att jag vet att jag inte ska. Men om jag bara lättar på tygeln så blir det noll kontroll och hon dyker med huvudet och drar.
Just nu så har vi problem med uppvändningar också, hon kröker ihop sig och tappar galoppen, ytterbogen flyger iväg åt fanders och ah.. det blir inget bra helt enkelt.
Får se hur vi ska lösa detta. Funderar på om det finns någon passande tränare i krokarna?

Mamma filmade så ska klippa ihop snuttarna. Filmen kommer när den har laddat klart sen då :)

Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Julia G

FIN bild! :'D

2011-02-15 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0