Soccan 25 februari

Soccan och jag fick vara "visare" eller vad det heter, på en clinic för barnen på ridskolan.

Visade korrekt upp och avsittning, rida lätt (rätt sittben osv), sakta av, sätta igång, stå upp i lätt sits och lite sånt.
Dom tittade på min sits, om den var bra, lodrät och min blick, händernas position mm.
Red några ridvägar, först dåligt och sen typ perfekt ;) Så fick barnen säga vad som var bra/dåligt osv.

Skulle visa galoppfattnigar också, bra och dåliga. haha
De bra gick himla bra, sen skulle jag göra fel och dåligt genom att rida lätt när jag fattade.. 
Soccan bara: Vad f*n gör du, du gör fel?!? och sparkade bakut och det blev mest pannkaka av det, korsgalopp och allt vet vad x)
Men det var bra, för det skulle ju bli dåligt så barnen förstod (y) 

Sen fick jag vara med på deras käpphästgymkhana, men det gick inte jättebra. hehe
Barnen var snabbare på att flytta muggar på pinnar och grejer. Det hade nog gått bättre för oss om det hade varit en mer "speedgren".

Soccan var duktig och gjorde som hon skulle, så är nöjd idag igen! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ! Såg att du hade sprayat dina stövlar guldiga själv, håller det bra och hur sköter du dom efteråt ?

2011-02-25 @ 20:16:27
URL: http://lil-gordon.blogspot.se
Postat av: Erika

Så söt pålle :)

2011-02-26 @ 14:54:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0