Soccan 8 februari

Anna fick rida Soccan idag, för hon ville inte ha Femman på sin lektion.
Så då red jag Femman i ridhuspausen och Anna Soccan på lektionen.

Soccan var eum.. ganska glad och pigg x) haha
Dom hoppade och det tyckte min ponny var lajbans att inte ha mig som bara ska bestämma och ha full kontroll hela tiden.
Det är något jag måste bli bättre på, att låta henne göra lite som hon vill ibland ;)

Men iallafall, Soccan var glad.
Det gick bra för dom tycker jag med tanke på att Anna inte är så lång och inte har ridit min pålle jättemånga gånger.

I höstas någon gång :)


Kommentarer
Postat av: alice

SV: Jo men frågan är om man ska vänta tills göteborg horse show eller inte? :O måste få pengar till den med xd

2011-02-08 @ 21:57:22
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0