Syns imorgon hoppas jag!

Jag har ingen aning om vart jag ska sitta imorgon, ska få biljetterna på bussen när vi åker :)
(reser med klubben)
Och har inte planerat någon längre tripp till bloggmontern, bara en sväng förbi kanske..

Så jag vet inte riktigt alls vart ni kan hitta mig.
Men om ni lyckas hitta mig, så är det bara att haffa mig och säga hej!

Men jag ska ha på mig en röd tröja med svarta ränder på ärmarna, blå jeans, en röd adidasväska på axeln och röda converse. Är ungefär 160cm lång.
Så ni lättare kan hitta mig i folkvimlet ;)

Har färgat håret igår också.. lite mörkare röd.
En underbart hemsk bild på mig får ni. (mest så ni kan se hårfärgen)

Här ser ni också att mina ögonbryn och fransar är i princip osynliga utan smink.. de är jättejätteljusa så om jag ska någorlunda normal ut, måste de mörkas och sminkas.
Så nu vet ni det också.. haha
(har på mig min målar/hårfärgningströja. har nyss färgat håret på mamma)

Med smink och den gamla hårfärgen

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Men då såg jag ju dig igår! Såg dig flera gånger men visst inte om det verkligen var du haha xD

2011-02-27 @ 10:16:13
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0