Grön kavaj

Linnea om Tre till:
VAR hittade du den gröna kavajen!? :O
Eller vet du om något ställe där man kan köpa en snygg kavaj i typ samma mörkgröna som jin stigbyglarna?

Den gröna kavajen som jag hade med i det inlägget finns hos C La Gård.
De syr upp kavajer som man själv vill ha dom. 
Man väljer modell och anger sina mått. Alltså blir kavajen precis lagom och man behöver inte oroa sig för att den inte ska passa :)

Det finns massa tyger att välja mellan.
Yttertyg, foder, kragen och till och med knapparna väljer man själv.

Dock är det lite annorlunda tyger, men vanliga finns det ju redan gott om, eller hur? ;)

Jag gillar en viss blå färg supermycket ^^


Har inte direkt koll på massa andra gröna kavajer, men vet att Shires, Victor Hugo och Grand prix har haft gröna kavajer :)

Om någon av er läsare har bättre koll på gröna kavajer - säg till då så lägger jag upp dom här!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: bra :D Och ja haha. Hade klart gärna haft med flaggan men känner dock inte för att vänta i ett halvår.. x) Men när du fått dina stövlar bara måste jag se dom :D hihi när du rider menar jag för jag kan ju gå till butiken och kolla på dom haha ^^

2011-02-07 @ 20:42:43
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för svar! ^^ Jo jag vet om C La gård, men tycker inte riktigt dem har haft rätt sorts grön, haha jag är kräsen ;) Men kavajen på sista bilden var riktigt snygg och i rätt nyans!!

2011-02-07 @ 21:00:31
Postat av: Linnéa

Det var jag som skrev den övre kommentaren, lyckades bara glömma skriva in mitt namn och bloggen, hehe (A)

2011-02-07 @ 21:01:22
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/
Postat av: jennifer

Jag vill bara fråga en sak

vart hittar du alla snygga saker till outfiterna?

är bara lite nyfiken på det ;)



jätte bra blogg du har :) <3

2011-02-07 @ 21:05:47
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag vill bara fråga en sak

vart hittar du alla snygga saker till outfiterna?

är bara lite nyfiken på det ;)



jätte bra blogg du har :) <3

2011-02-07 @ 21:06:02
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0