Slut i rutan

Kom precis hem och är aningens död..
Hade som sagt stalljour från kl 7-13. 
Fodra, mocka, utsläpp, fodra igen (åt 30 hästar) och ah ni vet vad man gör antar jag. 

Tog ner Soccans julpynt med, så nu är det tomt och redo för våren!
Sofia, Anna och jag gick till Cheval, fast dom hade stängt så vi fick vända.

Senare så hoppade vi lite också :) Skriver mer om det i ett annat inlägg..

Alltså jag är typ slut i huvudet så det blir bara massa meningar huller om buller x) Ha överseende med mig ;D haha






Kommentarer
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Att du är trött är väldigt förståeligt, själv hade jag typ dött! :o)

2011-01-15 @ 19:28:50
URL: http://ridboken.aenn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0