Soccan 15 januari

Hoppade litegrann och Soccan var överdrivet glad ^^

Hon hoppar som en kanon och piper iväg efter hinderna med huvudet ner mellan frambenen x) ibland små bocksprång
(då är det i prinsip omöjligt att få upp det igen + att det tar ett antal varv i ridhuset innan det går att få stopp på henne)
Det kan bli ganska intressant om hon ska göra så efter varje hinder på tävlingen om två veckor..
När jag skulle fatta galopp så pep hon några gånger och var allmänt söt, haha.

Men jag är glad att hon tycker det är roligt och att hon taggar till :D



Kommentarer
Postat av: melinda

Hur gick det för sig på Superhelgen? :D var med jag också, jag och en till D-ponny var i omhoppningen på slutet om jag inte minns fel... :)

2011-01-18 @ 17:52:26
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0