Två bilder till

Foto: Carro (ponyfocus.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: lisa :)

varför har du två olika outfits på samma tävling? Tycker att det är as ballt och liksom katit på ett positivt sätt, om du fattar vad jag menar, inget dåligt asså ;)hähä

jätte fina rundor oxå :)

2011-01-30 @ 21:21:32
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Vad fina ni är och grattis till vinsten! :o)



Btw, avskyr framridnings-ridhuset i Nybro. Blir farligt när det är så litet och vissa glömmer högerregeln. :o(

2011-01-30 @ 21:59:54
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Maja

Hejj jag var funktionär där, och jag kan bara säga att du var bäst av alla!! Jag såg dej där och jag bara:

-Där är Sara Carlosson!!!

Du har så bra kontakt mellan dig Soccan :D

Besök gjärna min blogg:)

2011-01-31 @ 14:35:50
URL: http://majaekdahl.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej,



Jag undrar varför du har benskydd på frambenen och lindor på bakbenen. Och varför du inte har boots på alla ben.



Tacksam för svar :)

2011-02-01 @ 20:49:52
Postat av: Alice

Hej,



Jag undrar varför du har benskydd på frambenen och lindor på bakbenen. Och varför du inte har boots på alla ben.



Tacksam för svar :)

2011-02-01 @ 20:50:26
Postat av: Emelie

hej! vet du vart man kan få tag på den luvan och det schabraket du har på bilden? :) finns det ett macthande GG schabrak till den luvan? tacksam för svar! :)

2011-02-17 @ 22:58:16
URL: http://eemeelierd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0