SÄLJES

Intresserad?
Kommentera detta inlägget eller mejla [email protected]


Läderstyglar, Classic.
Storlek full. Helt nya, lappen sitter kvar.
Nypris 398kr.
250kr


Remontnosgrimma, Classic, Cheval.
Storlek cob, använd två gånger.
Nypris 298:-
150kr


Tyglar, storlek cob.
Inte använda mer än några gånger.
Jättefint skick, dock saknas en "stopp" på ena tygeln, se pilen på bild 2.
100kr


SÅLT

Träns, storlek cob.
Superfint, använt ca 10ggr. Nypris 379kr.
Tyglar medföljer
200kr



FINNS INTE KVAR

Huva, storlek full.
Använd med i fint skick. 
60kr


Allroundschabrak, Jacson.
SÅLT


Stövelskaft, Treadstone.
Storlek XS. Vad=31cm, Knä till ovansida av fot=32cm
Som nya. Nypris 600-800kr
300kr



Kommentarer
Postat av: Julia

vart har du köpt det svarta tränset ?

verkligen super snyggt :)

2011-01-11 @ 20:58:50
URL: http://juliiaandreasson.devote.se
Postat av: Julia

ah okej ;)

hade verkligen velat köpa det, men de hade nog behövt vara full om det ska passa min häst :(

riktigt synd för var jätte snyggt!

2011-01-11 @ 21:30:21
URL: http://juliiaandreasson.devote.se
Postat av: molle

hej kolla just på tränset på hastnet.se

och kolla inne på din blogg och såg att det var du som säljer det =) har nämligen just köpt en pullgrimma i samma mönster i just cob.. vt du vad frakten ligger på? köper det gärna av dig=)



2011-01-11 @ 22:28:34
Postat av: lollo

Hej :D du vet jag har ett brunt träns till salu och jag vill ha 200 för det som jag skrev i mejlet :) och jag tänkte att vi kanske ska byta jag får ditt svarta och du mitt bruna? :)<3

ha de bra kram lovisa

2011-01-11 @ 23:30:39
URL: http://crazypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0