Vart finns... att köpa?

Ibland skriver jag som ni kanske sett vart utrustningen i outfits jag göra finns att köpa.
Inte på alla, så om ni undrar om någon sak som jag inte har satt ut en hemsida till, bara fråga då :)
Isåfall kommer jag antingen svara med ett inlägg som detta eller i en kommentar i din blogg.

GPA Grand Prix lady
4799:-
www.hep-shop.e-butiken.se
Finns i färgerna antracit, marin, röd, brun och svart.


Den kavajen i antracit hittade jag ingen bra bild på

Eskadron Polo Pad
Kostar runt 800:-
Vet att Charlies hade dom i somras, nu vet jag inte.

Finns i många olika färger, fler än de jag har på bild här. 

Lamicell Mirage
Ca 400:-
Även detta vet jag har funnits hos Charlies i somras, har inte koll nu.





Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nå tips på jätte billiga schabrak man kan ha att rida hemma med men endå fina =) ?

2011-01-16 @ 21:44:21
Postat av: Anonym

har du nå tips på jätte billiga schabrak man kan ha att rida hemma med men endå fina =) ?

2011-01-16 @ 21:44:21
Postat av: Anonym

har du nå tips på jätte billiga schabrak man kan ha att rida hemma med men endå fina =) ?

2011-01-16 @ 21:44:25
Postat av: Sally rönngård

Vet du hur mycket det röda Lamicell scharaket kostar? :)

2011-01-16 @ 21:47:06
URL: http://lukasochjag.blogg.se/
Postat av: Stina

Eskadron Polo pad är bara fööör snygga, synd at de är så dyra och SVÅRA att få tag i :(

2011-01-17 @ 23:13:21
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0