Fler frågor

Anonym om Duktig ponnybebis:
är ni släkt?:)

Nej, Frida och jag är inte släkt, vi känner inte varandra. Men Soccan och Estrella är. (mamma, dotter)

Sara- Hamreryttarna om Filmen Cabi 3 juli:
Haha söta :D
Kan du inte be någon filma om du hoppar någon dag? :)

Tack! Jag ska inte hoppa riktigt ännu med honom, utan om ett litet tag. Detta då han behöver skolas mer för att det ska fungera i hoppningen. Men när vi börjar hoppa så lovar jag att det kommer både bilder och filmer.
Bommar och sånt ska vi däremot använda nu, så det kan jag visa ^^

Anonym om Vanlig shopping:
Vart har du kö
pt solglasögonen?:)
På Ur&Penn, billigt och bra. 50 kr gick dom på.

Iza om Vanlig shopping:
Vart har du köpt väskan? :)

Den köpte jag på Accent. Rea på den också, 149kr :)

ida, med svartskimmeln från dalarna om Cabi 3 juli:
Förlåt om jag ställer frågan du kanske har förklarat men jag kanske missat det men är inte du 18 iår? och man får ju bara rida ponny tils man är 18, är det inte sent att köpa en ponny sista halvåret?. Fina ponnysar har du iaf och den prickiga är charmig som tusan :D Svara gärna :D
Kram

Jo, jag fyller 18 i år. Nej det tycker jag inte. Jag kommer inte att sälja honom så fort jag blir för gammal, utan kommer behålla honom ett tag till, utbilda vidare, tävla avd B och sådär :)
Bara för att jag är över 18 blir det liksom inte "förbjudet" att rida ponny.

Wilma om Vill inte, men måste:
Vad är "Stalljour"?
Bra blogg<3

Det är när inte personalen jobbar, så tar man hand om fodring, mockning, utsläpp, insläpp osv. åt alla hästarna. Detta görs på helger och helgdagar och vi har 1-2pass i månaden, om det inte är extra helgdagar som vid jul och midsommar, då blir det lite mer. Det kan säkert kallas "stalltjänst" eller något liknande i andra stall tror jag.

Anonym om Foton från dagen - lillebrors konfirmation:
Har din lillebror gått på Lindöskolan?????=)

Ja, det har han gjort. Och jag också.

Karro
om Foton från dagen - lillebrors konfirmation:
Vad olika ni är! Är du också så där blond egentligen ? :)

Näe, jag är inte alls så blond, utan har lite mer råttfärgat hår, fast åt det lite rödare hållet. Han har fått håret från pappa och jag från mamma. Men han har dragen från mamma och jag från pappa. Tror jag, haha.

Calinne om Foton från dagen - lillebrors konfirmation:
Vilken fin håruppsättning! Hur gjorde du den :)?

Tack! Sofia har en bra beskrivning med bilder och allt, som du kan läsa HÄR


Sara
om Femmy:
hur stor är femmy? är det en ponny eller storhäst :)?

Hon är en ponny, troligtvis precis över C-ponnymåttet, 141-142cm kanske. Det känns som om hon har växt lite sen hon kom till oss i höstas/vintras, så har inte koll exakt.


emma om Inga som vill tävla dressyr med mig?:
Åh, vad är det för snygga stövlar du har :D?

Det är ett par från De Niro och modellen heter Millenium Ramses 3.
Finns att köpa HÄR, på Cheval Ridsport ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny skvallerblogg! Checka in! Hastochryttarskvaller.blogg.se

2011-07-06 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0