Målat för fulla muggar

Idag jäklar har jag målat och målat och målat i stallet.
Åtta timmar i sträck utan paus ;) Det ni!
Tycker jag var ganska bra ändå, haha. Fint blir det också.
Cyklade iväg till stallet en halvtimme efter att jag vaknade, sen blev jag bara kvar där.

Men till sist blev min mage för hungrig, så nu är jag hemma.

Ridning har det inte blivit någon, då Cabi skulle vila för att han gick hårt igår och Soccan för att hon var duktig ^^
Dessutom har det pissregnat hela dagen, så dom var blöta, geggiga och allmänt snygga.
Men har iallafall pratat med dom en stund ute i hagen.


Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Hur ska jag bära mig åt för att bli medlem i KBF, hittar inget på kbfs hemsida! :)

2011-07-14 @ 20:44:36
Postat av: jos3san

hej! kan inte du visa oss hur stallet blir efter målningen.. och kanske före om du har bilder ? :D

2011-07-14 @ 21:18:36
URL: http://-
Postat av: Sanna Olsson

bra väder att vara inne och måla iaf :)

2011-07-15 @ 11:28:55
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0