Soccan 15 juli

Soccan red jag i ridhuset, mycket dubbelkollande inför imorrn.
Halter, övergångar, mellangångarter osv.

Var även noga med att kolla på klockan, om hur lång tid det gick innan hon började bli trött. Så nu vet jag hur länge jag ska rida fram :)

Den första halvan av passet så var hon så sjukt fin! Gjorde allt på rätt sätt, halter och övergångar satt som en smäck, galoppen var inga problem och allt kändes bara lätt. Den känslan kan man leva på länge.
Sen efter ett tag började det ta emot lite, hon blev trött och det ledde till att hon blev stark och låg på en massa. Men det var ingen katastrof.
Men jag ska bara rida fram så länge så att hon behåller positiviteten och den fina formen hela programmet ut. Det är där kruxet ligger. Annars ska det nog gå kalasbra ^^


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till och ha så kul :D

2011-07-15 @ 22:07:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0