Dagen på soliga Öland

Har stått sen mitt på dagen och fotat maaassa ponnysar.
Dock stod jag på samma sida av banan och solen hela tiden, så ena sidan av mig är bra mycket rödare och bränd än den andra x)
Tog korta shorts för att försöka få någon liten färg på benen, fast det blev nog inte så mycket resultat av det. Skäms lite över mina bleka ben, men om jag inte går barbent så kommer dom ju förbli vita.

Är fortfarande sur/besviken över att bara stå och titta på istället för att tävla.. Särskilt när det är Ölandshoppet. Det är bara så himla typiskt att något ska komma ivägen varje år för Soccan och mig.

Sen så fick jag syn på ett sms när jag precis hade vaknat, att jag skulle fått visa en häst på en provridning om jag ville idag. Men jag vaknade två timmar för sent.. :/ Också typiskt, för det hade varit himla kul!

Det bra med denna dagen är: Otroligt fint väder, varmt och soligt, massor av fina ponnyer, härliga öland, jag hittade två bra saker som jag köpte, träffade nytt och roligt folk som jag inte har pratat med innan, osv. ^^

Bilderna kommer som sagt att publiceras på www.saracarlsson.weebly.com
Men om någon vill att jag ska skicka bilder, så bara hör av er :)

Smakprov på bilderna:

Mina fynd: Ett underlägg till tömkörningsgjorden och ett babypelham


Kommentarer
Postat av: Ellen Persson

Skicka alla bilder du tog på mig & stina till [email protected]. Om du fotade oss? ;) <3

2011-06-05 @ 22:17:07
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: carina svensson

om du tog någon på mig och zac så kan du skicka det till min mejl som står där uppe ;)

2011-06-06 @ 00:17:37
Postat av: Emma :)

Du stod framför mig typ hela dagen! ;)

Vågade inte säga hej... :P Haha, du är otroligt söt och har läst din blogg jätte länge! Kram <3

2011-06-06 @ 01:25:30
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: marina

va fina bilder!!! du vill inte komma och agera fotograf åt mig på fredag ;)

2011-06-06 @ 09:12:23
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: Tova

Fina bilder!



Börjar krypa i fingrarna nu, vill hoppa in min ponny snart :3

2011-06-07 @ 09:57:23
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: hanna

när kommer bilder från dom andra dagarna?:) jätte fina bilder!!

2011-06-08 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0