Dagens sötaste kommentar

Sofia om Rea på bästa brallorna:
Hej Sara :D Eftersom jag är lite nördig och äääälskar att berätta för personer när de gör något bra, så kände jag mig tvungen att göra dig till dig också hihi! Jag kan ju börja med att du och din blogg rockar! Jag följer den slaviskt och har gjort det ett bra tag. Man blir alltid lika impad! Du gör suveräna outfits, tar snygga bilder, skriver intressanta inlägg och har en snygg design! Precis som en blogg ska vara, enligt mig (A). Plus att du är sjukt duktig i all hästhantering och ridning! Nu har jag aldrig sett dig IRL, vad jag vet iaf haha men man märker ju sådant via text och bilder, du vet liksom alltid vad du gör! Hursomhelst, ville bara tala om för dig att du är grym och en av mina förebilder, för sådant är ju trevligt att höra tycker jag hihi :D Och när jag ändå tycker så kan jag ju lika bra berätta det för dig hehe! Iaf, du är grym! Kram ! :)

Jag bara tackar och tar emot :D
Ni gör mina dagar när jag får sånahär kommentarer<3
Jag försöker göra så bra som möjligt och det är alltid roligt att få respons. Om det är något som ni vill att jag ska ändra, lägga till osv, bara säg till.
Puss och kram på er alla fina läsare!



Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Oh vad bra! Nu blev jag om möjligt ännu mer taggad på att åka dit! :D Det ska verkligen bli jätteroligt :'D

Visserligen känner jag ingen där... Haha

2011-06-07 @ 23:27:10
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/fr
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Förra kommentaren skickades iväg innan jag var klar -.-

Hur som helst tycker jag också att du driver en superblogg, och det hade varit roligt att prata med dig om jag stötte på dig någonstans :D

2011-06-07 @ 23:28:39
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Ja jag hoppas verkligen det! :D

Har jag tur får jag med mig en av mina klubbkompisar också :D

2011-06-07 @ 23:44:12
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

aaaaw! Vad bra att du blev glad! :'D ♥

2011-06-08 @ 13:56:18
URL: http://sofiapower.blogg.se/
Postat av: -

Håller med! :'D såg dig i stallet häromdan men vågade inte säga hej hahahahaha!

2011-06-08 @ 19:18:47
Postat av: Felicia

Håller med! :D det enda du skulle ändra på är att skriva lite längre texter :D eftersom jag älskar dina texter så blir bloggen ännu bättre ;D

2011-06-08 @ 22:17:24
URL: http://carrepip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0