Nytt från JW

Har ni sett de nya byxorna från John Whitaker?
Skara Hästsport la upp bilder idag på facebook.

Kostar 959kr för knäskodda och 1099kr för helskodda.. Väldigt liten prisskillnad mellan helskott och knäskott, de knäskodda byxorna brukar vara bra mycket billigare jämfört med helskodda.
Jag tycker de ser ut som vanliga jeansridbyxor, inget speciellt liksom (åtminstone såhär på bild). Och dragkedjan är snygg, men lite opraktisk. Jag älskar silversömmarna som det ser ut att vara och fickorna är också relativt snygga.
Tycker också att det är lite synd att loggorna är uppe vid linningen, då syns dom ju inte när man rider :/ (om man inte vill stoppa ner tröjan i byxorna)
De ser ut att vara ganska breda i midjan = inget för mig.
Tyvärr.



Men jag antar att de är perfekta till den som vill ha ett par snygga byxor med lite diskreta dekorer ^^


Foto: skara hästsport

Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Jag tycker de var jättefina :) Men som du säger så ser de ut att vara ganska breda i midjan och det går inte på mig heller!



Jag tycker det är bra att priset mellan helskott & knäskott är ganska lika. Man ska kunna välja efter vad man tycker om, inte vad man har råd med!

2011-06-13 @ 18:40:19
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Linnéa ♥

Tyckte det såg ut som vilka byxor som helt egentligen.. Baken syns ju inte sådär jätte mycket heller.



Även på de gamla jw byxorna är prisskillnaden jätte lite, oskodda 799kr & skodda 899kr - köpte självklart ett par röda helskodda :D

2011-06-13 @ 21:36:31
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

undrar om de är lika sköna och svala som de andra!

2011-06-13 @ 23:19:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag tycker att de ser ut som vanliga jeans...? inte riktigt som ridbyxor. iaf vad jag tycker! ;)

2011-06-14 @ 10:24:03
URL: http://ebbabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0