Soccan 23 juni

Valde mellan att ha cavalettisar i paddocken eller att intrevallträna i skogen.
Bestämde mig för det senare alternativet.

Idag blev det ingen ingen trav, utan bara skritt och galopp.
Vi skrittade fram ganska länge och sen galopperade fram i ett lugnt tempo.
Under själva jobbet så blev det en massa ökningar, minskningar, byten, flytta för skänkeln osv.
Emellanåt så pausade vi i skritt på lång tygel :)

Det kändes bra och det var nog himla nyttigt för både henne och mig.
Hade babypelhamet för att slippa dragkampen som kan bli annars.
Det är roligt för både mig och hästen att verkligen kunna gasa på framåt utan att ha problem med att stoppa sen. ;)

Gammelgammal bild

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hon är så söt!

2011-06-23 @ 21:38:30
URL: http://alexxandrran.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Jag skulle vara jättetacksam om du kan svara på vilken storlek du har på dina PC boots. Skall nämligen beställa från Cheval nu men osäker om ja ska ha medium eller large. Har en dponny med normala hovar!

2011-06-24 @ 10:38:21
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0