Sugen!

Jag är så tävlingssugen så jag snart spricker ;) haha
Det är otroligt hur något kan vara så roligt.
Särskilt när man tittar på gamla filmer och ser andra som tävlar, då blir suget ännu större.

Men såklart. Den enda dressyrtävlingen som är tänkbar för Soccan och mig inom en snar framtid, är en redan uppbokad dag med annat. Den tävling som kan vara tänkbar efter det är om en månad..
Typiskt.

Det är väl bara att acceptera att det helt enkelt inte ska vara lätt för oss ibland.
När det väl finns en möjlighet för något, är det något annat som sätter stopp.
Tråkigt för Soccan också, då hon älskar att åka iväg och vara på tävlingsplatser ^^

Å andra sidan kanske det är ett bra litet delmål att ha och sikta mot i träningen. Få henne lydigare och starkare tills dess.
kämpa kämpa kämpa



Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

SV: Ja jag är lite orolig för hur de ska sitta men gick upp en storlek så hoppas de blir bra :)

2011-06-19 @ 09:54:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Jakob Ahlquist

jag tycker du ska åka iväg med henne och göra något annorlundaa, typ som att åka till en annan anläggning och rida lite där då kanske hon blir lite som förut och förstår att hon kommer få åka ut mer och mer :)

2011-06-19 @ 09:58:24
URL: http://collbaz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SJukt bra kämpar du, men jag håller med tävla är sjukt kul!

2011-06-19 @ 17:39:19
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0