Vad som händer torsdag-lördag

Imorgon är det alltså dressyrtävling. Startar min första klass kl. 09.08 och den andra vid kl. 10.08. =kort tävlingsdag.

När vi kommer tillbaka, fixar jag ponnyns matburk och pratar lite med henne. Ska dock inte rida, utan hon får vila.
Efter det, ska jag hem direkt och sen åker familjen till morfars sommarstuga i Arnhult. Där ska vi träffa släkten och fixa med stugan, rödfärga, rensa rabatter osv.

Jag skulle egentligen fått ha med mig pållen, för grannarna har ardenneruppfödning typ och då kunde jag ställt henne i en hage.
Men det gick inte, för de har hingstar och det är typ "brunstperiod" nu, så dom har fått skicka iväg alla sina ston för att hingstarna inte klarar av det. Och jag vill inte ha någon ardennerhingst till Soccan, det skulle nog inte bli så lyckat.. hehe ;)

Är borta till lördag tror jag.
Och på fredag så ska Alice ha hand om Soccan ^^ Tack Tack!

Vet inte om jag kommer åt internet när jag är iväg, då vi är mitt ute i skogen, men jag ska ladda upp med några tidsinställda inlägg åt er iallafall.


Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

skall du inte fota på ölandshoppet då? :( :(

2011-06-01 @ 19:03:43
URL: http://collbaz.blogg.se/
Postat av: vendela

vissmålen<3

2011-06-01 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0