De Niro-stövlarna

Nu har ju haft mina DeNirostövlar ett tag och ridit med dom flitigt.
Tänkte att det var dags för en liten utvärdering.

Jag ångrar inte att jag köpte dom en sekund!
Helt underbara är dom ^^
Snygga, mjuka, sköna, sitter super och bra kvalitet. Vad mer kan man begära?

De första dagarna så kändes det en del i knävecken, men det försvann snabbt.
Nere vid anklarna och fötterna så har dom format sig bra, vilket jag tycker är ganska snabbt jobbat. Det gör att jag kan trampa ner hälarna i dom så mycket jag vill utan att få skav (y) Det kunde jag inte med Tretornen..
Dragkedjan känns som om den inte kommer att paja i första taget.

Kort och gott: Jag kan varmt rekommendera dessa stövlar till resten av världen, ni kommer inte att ångra er.
Jag har redan börjat fundera på vad jag ska köpa för någon modell nästa gång ;) haha
(fast det lär inte bli på ett bra tag)

Mina favoriter just nu? Svar: Ja!

Finns hos Cheval Ridsport



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill köpa sånna fast dom hette typ ramses haha ? (A) <3

2011-03-21 @ 17:16:46
Postat av: julia

dom är sååå snygga! :)

2011-03-21 @ 19:27:04
URL: http://hasteeen.blogg.se/
Postat av: Olivia

De är jättefina :)



Har du sett att prestige har ett par senskydd som matchar dem stövlarna jättebra? Googla på "prestige benskydd" :)

2011-03-21 @ 21:00:07
URL: http://hoppryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0