Hjärta tränset

Jag gillar verkligen Dyons English collection, smala remmar är min grej ;) Åtminstone till Soccan.
Sen så är det super just i Soccans fall, att det inte är fodrat nackstycke.

Jag vill egentligen ha det (fodring), men ponnyn har så kort över nacken, så fodringen trycker ner pannbandet så det skaver på knölarna över/vid ögonen.. Hoppas ni förstår vad jag menar ;)
Alltså är det toppen att pannbandet kan höjas så långt jag vill. + att nosgrimman går att byta

Visar på en bild på mitt vanliga träns med fodring, det är inga problem med swarovskipannbanden för dom är å smala, men GG-pannbandet är för brett, så det skaver på henne :/

Det jag vill säga med att detta är att jag ska införskaffa mig ett sådant träns från Dyon ;D
Dels för att jag vill kunna använda alla pannband, dels för att tränset jag har börjar bli lite dumt då det i princip suger åt sig smuts.. Fast jag gillar det fortfarande.


Ni ser själva på bilderna här

dom här pannbanden är mjukare och smalare så de trycker inte på samma sätt :)


Gillar denna typen av träns starkt<3
Det är snyggare färg på detta än working collection dessutom tycker jag, mer rödbrun än svartbrun..


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Fick äntligen lite tid idag till att skicka bilderna men vet inte om du använder skolmejlen, eller vill du ha de till någon annan mejl?

2011-03-13 @ 22:20:23
URL: http://strnqvists.blogg.se/
Postat av: marina

Sjuuukt snygg design sara!!

2011-03-13 @ 22:20:37
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/
Postat av: Sara ;P

Har ett dyon träns från english collection fast med pullarnosgrimma, så snyggt!

Håller med om att färgen är snyggare, wc ser nästan svart ut tycker jag.

2011-03-14 @ 21:49:14
URL: http://saraborgbromee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0