Kvällsmys

Först när jag kom till stallet så städade jag faktiskt i lektionhästarnas sadelkammare ^^
Hängde alla benskydd rätt och i ordning, plockade borstarna till rätt korgar, fixade smörjbocken med fett, tvålar och svampar osv.

Sen borstade jag på Sockertopp. Hon har fått himla mycket finare päls efter att jag badade henne innan helgen! Den är mjuk och lite mer glansig, skaven från svanskappan är borta och ja.. pälsen är bättre helt enkelt.

När Sofia skulle cykla hem så red jag med henne hela vägen och pratade om en massa :)
Vi har lite planer inför lördag, då vi ska ha övernattning och "kick-off" med ungdomssektiones nya styrelse. Det kommer bli underbart bra.
Nästan hemma hos Sofia så galopperade vi runt lite på en gräsplätt och fick lite bilder.

Mysoutfiten<3



Kommentarer
Postat av: Josephine

Mys!

åh då när ni alla träffas tycker jag ni ska fota styrelsen till hemsidan

2011-03-28 @ 20:32:20
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: mz

bra att du städade där, brukar se ut som ett bombnedslag efter helgen.

2011-03-28 @ 20:56:17
Postat av: Viktoria

Hahajag såg dig när du rd förbi mitt hus ;P<3

2011-03-29 @ 16:05:38
Postat av: Emma

mysiga bilder :'9

2011-03-29 @ 16:05:41
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0