Planering

Denna veckan har Soccan och jag ingen speciell planering. Inte dag för dag iallafall.

Men jag har tänkt att hon ska få ta det lite lugnt. 
Eftersom hon har varit lite trött och anti, ska vi bara göra roliga, mysiga saker som hon gillar :)

Typ som igår, skritta iväg barbacka utan krav. Eller rejsa i skogen, rida ut, busa i paddocken och sådant som inte är särskilt jobbigt eller krävande.
Ridhuset ska vi hålla oss borta irfån åtminstone. Det kanske blir en dag i paddocken bara, isåfall med gummibanden.

Sen får jag se hur länge vi ska hålla på med denna sortens "arbete" :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jag undrar om du säljer bloggdesigner? :)

2011-03-29 @ 11:05:13
Postat av: Elin

Jätte fin blogg! jag undrar om du har några ponny grejer till salu? tex.flughuva,schabrak,träns m.m. :)

2011-03-29 @ 11:08:03
Postat av: alice

eller försöker du köra gymkana inomhus om det är dåligt väder :d

2011-03-29 @ 14:45:23
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0