Fleece-seten från Hööks

Jag gillar faktiskt "grimma-grimskaft-täcke-lindor-seten" från Hööks.
Billigt och oftast fina färger. Bra att ha hemma som slit och slänggrejor tycker jag :)
Jag gillar ju att matcha och det kan vara svårt ibland att hitta vanlig "hemmautrustning" som matchar utan att den är helsvart/helblå osv. Isåfall får man oftast köpa av något lite dyrare märke.
Dessutom så finns det i många storlekar, från 115 och uppåt.
Så därför tycker jag att Hööks har ett himla bra, billigare alternativ.

Jag har den grå-röda grimman och grimskaftet, vann det på en tävling i somras :)

Dock är det lite dyrare än förra gången, då det kostade 159kr..
Nu kostar det 249kr om man inte hanlda för 200kr, då kostar det 199kr.

Men, den nya färgen Latte-ljusblå, ger jag inte mycket för. Inte min smak alls..
Om den blå färgen hade varit marin istället, så hade jag köpt det på stört! Eller den bruna mer vanligt mörkbrun. Men latte och ljusblå.. näe.

Nästa gång det kommer ett sånt set så hoppas jag på Rosa-brun eller Marin-Rosa ^^
De färger som finns nu är svart/ljusblå och latte/ljusblå.
Edit: Jag trodde att det svarta var ljusblått också, men det var tydligen grått :( Stor besvikelse..

Orange/brun och Röd/grå är äldre färger.




(tycker det är lite roligt att grimman ligger upp och ner här)





Kommentarer
Postat av: Anonym

finns dem andra färgerna också att köpa på hööks?

så nämligen inte dem...svara gärna i ett inlägg

2011-03-17 @ 11:54:55
Postat av: Anonym

Latte-ljusblå är ju den snyggaste färgen! :O

2011-03-17 @ 11:59:09
Postat av: Kerstin Falk

Snälla är det någon som säljer brun orange i stl 135/130 ev 125 om det är stort i stl. Jag behöver det verkligen har letat efter ett brunt eller orange fleecetäcke och ha i transporten till mina brun/tegelröda amigo transportskydd vid träning. Mina bruna tävlingstäcken känns för fina. Alla jag hittar är i fel färg eller saknar kryssjordar. SNÄLLA HAR NÅGON DET???

2011-03-17 @ 12:54:19
URL: http://twococos.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Jag kollade på de där igår när jag var på Hööks och det som ska vara svart/ljusblått är inte ljusblått, det är grå.. jättefult och dystert :o

2011-03-17 @ 15:59:50
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanns de i flera färger ?

2011-03-17 @ 16:08:47
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tycker bäst om vinröd/grå

2011-03-18 @ 12:59:52
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0