How to?

Inlägg efter förfrågan:
Hur gör jag mina outfits?
Det enklaste blir att visa med bilder, så här kommer det ^^

Gå in på google och leta upp produktbilder
(eller fota egna)
_

Öppna bilderna i något bildbehandlingsprogram
(jag använder Photoshop Elements 8.0)


Öppna en ny tom fil
Anpassa bredden efter bredden på din blogg, min är 600px bred


Klipp ut bilderna snyggt och klistra in i den nya tomma rutan där du vill ha dom
Redigera ljus, färger och konstraster om det behövs


Lägg in text om du tycker det är snyggt


Sen är det klart :D




Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

aha så du gör ingen bakgrund? :P

2011-05-15 @ 07:13:20
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej! Hur fick du seriekoden till ditt photoshop? ;)

2011-05-15 @ 10:07:16
Postat av: cornelia

Hej :) Du gör jämt så fina outfits och verkar ha koll på vart man kan hitta det mesta i utrustningsväg till häst. Har letat som en galning efter ett grönt/mörkgrönt schabrak i sammet utan att hitta ett enda. Har för mig att det finns ett sånt John Whitaker, men vet inte vart... Skulle du kunna göra en outfit med det, eller iaf berätta vart det kan finnas? :D

2011-05-15 @ 14:11:47
Postat av: Anonym

vart trycker du när du ska öppna ett nytt fönster?:)

2011-05-23 @ 21:17:44
Postat av: Stella

Tack så jätte mycket för detta inlägg, STOR hjälp!!! :D

2012-01-25 @ 18:15:50
URL: http://ponnyligan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0