Sockertopp 2 maj

Vi gick ingen promenad idag. Istället traskade vi till baksidan av stallet in i en hage och försökte oss på lydnadsövningar från marken..
Jag kan inte påstå att hon var jätteduktig, haha, men ibland så hade det sian ljusa stunder ;)
Vi övade stanna, backa och kom utan att jag skulle röra henne.
Det hördes massa ljud från fotbollsplanerna som ligger på andra sidan skogen, de hade väl match eller något. Det störde hennes fokus iallafall..

Vi hade lite pedikyr idag ^^
Klippte hovskägg och håret på kronränderna och sen oljade in hovarna med något svart jox.
Sen blev dom ju smutsiga när vi gick i sanden, men det är tanken som räknas.



Soccan och jag körde på blå och rosa outfit idag.
Hon hade rosa grimma (dock lite för stor) och blått grimskaft.

Jag hade:
Rosa KLtröja med svarta och vita detaljer
Blåa ridbyxor med rosa sömmar
Marinblå KLstrumpor
Svart/vita lacosteskor
Svart huvtröja och en blå fleece över


Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv. VI har inte bestämt det, ska vara med på träningslägret 4-6 så jag tror att det blir på slutet! :)

2011-05-02 @ 21:13:02
URL: http://hastochpony.blogg.se/
Postat av: alice

SV: ja ibland så faktiskt :/

2011-05-02 @ 21:17:14
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: isabelle

hej! kan du inte visa eller bara berätta hur du klipper håret på kronränderna? aldrig fatta hur man gör, haha!

skulle vart jättesnällt! :)

superbra blogg föresten!

kram

2011-05-03 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0